Nordkapp 2019 wyprawa za koło podbiegunowe: Å (odc. 8)

Thanks! Share it with your friends!

You disliked this video. Thanks for the feedback!

Added by
126 Views
Ósmy dzień wymarzonej wyprawy.
8 lipca 2019 r.
To był najbardziej klimatyczny nocleg naszego wyjazdu. Wiatr kilka godzin testował namiot, który wyszedł zwycięsko z tej próby. Ciągle słyszeliśmy kojący szum morza - spaliśmy jak dzieci. Pobudka ok. 8.00. Na zewnątrz mgliście i chłodno. O 10.00 wyjazd - najpierw jedziemy do Moskenes obejrzeć miejsce jutrzejszej przeprawy - mamy zarezerwowany prom na godzinę 7.00. Po drodze wyjeżdżamy z mgły i nastaje piękna słoneczna pogoda. Na termometrze 20 stopni. Po Moskenes udajemy się do Å - małej wioski rybackiej położonej na samym końcu Lofotów. Spędzamy tam dwie godziny podziwiając widoki. Po zakupie pamiątek wracamy na camping - znów wjeżdżamy we mgłę - temperatura spada od razu o kilka stopni. Po powrocie obiadek i spacerek brzegiem morza. Dorotka ma na sobie kurtkę, ą ja bluzę z kapturem. Ciężko uwierzyć, że kilka kilometrów od nas można śmigać w koszulce i spodenkach. Resztę dnia spędzamy w pomieszczeniu socjalnym. Znajduje się tam kilka stolików z krzesełkami, dwa czajniki, dwie kuchenki mikrofalowe, kuchenka elektryczna i kilkanaście gniazdek elektrycznych w razie potrzeby naładowania telefonu. Przy kawce i laptopie porządkujemy zdjęcia i filmy. Na campingu duży ruch. Ciągle ktoś przyjeżdża, wyjeżdża. Systematycznie przybywa namiotów.